תחילת בר ניווט ראשי, לחץ על מקש enter כדי לדלג על בר ניווט ראשי
סוף בר ניווט ראשי
תחילת בר ניווט צדדי, לחץ על מקש enter כדי לדלג על בר ניווט צדדי
סוף בר ניווט צדדי

לוח אירועים

עמוד פנימי - מוסדות חינוך
עמוד פנימי - חירום
עמוד פנימי - שירות
עמוד פנימי - תכניות בחינוך
עמוד פנימי - פדגוגיה דיג
עמוד פנימי - הורים וקהילה
תחילת אזור תוכן מרכזי, לחץ על מקש enter כדי לדלג על אזור תוכן מרכזי

יום עיון למורי המגמה המדעית-טכנולוגית (מדעית-הנדסית) במקיף י"ב המעיין

יום עיון למורי המגמה המדעית-טכנולוגית (מדעית-הנדסית) במקיף י"ב המעיין

ביום רביעי 23.5.18 התקיים בתיכון מקיף י"ב "המעיין" יום עיון ארצי למורי המגמה המדעית-טכנולוגית (מדעית-הנדסית) לסיכום תשע"ח עם הפנים לתשע"ט. ליום העיון הגיעו יותר מ-65 מורי מדעים וטכנולוגיה מתחומי החלל, ביו-רפואה, רובוטיקה, אלגוריתמיקה ואלקטרוניקה, מכל רחבי הארץ וממגזרים שונים.

יום העיון התקיים בהובלת דב רוסו, מדריך ארצי במגמה המדעית-טכנולוגית ורכז המגמה המדעית-טכנולוגית במקיף י"ב, בשיתוף משרד החינוך, הנהלת בית הספר, עמיתים מהמגמה (מורים ורכזים) ואנשי רשת אורט.

במהלך יום העיון נערכה סקירה לאירועי המגמה המדעית-טכנולוגית בתשע"ח ולקראת תשע"ט, ולאחר מכן נערך דיון בקהילות מורים בנושאים שמטרתם לקדם את הלמידה ואת המגמה בבית הספר וברמה הארצית.

המגמה המדעית-טכנולוגית היא מגמה פורצת דרך. הלימודים במגמה משלבים בין לימודי מקצוע מדעי מורחב (פיזיקה/כימיה/ביולוגיה) והנדסה רב-תחומית. עוד על הלימודים במגמה

 

דב רוסו, מדריך ארצי במגמה המדעית-טכנולוגית ורכז המגמה המדעית-טכנולוגית במקיף י"ב: "אירוע מסוג זה, שבו מתארחים ומשתתפים מורים מאצבע הגליל ועד באר שבע וערד וממגזרים שונים, ממחיש את עוצמתו של החינוך המדעי-טכנולוגי ואת העשייה הרחבה במגמה. השנה מצטרפים תלמידי המגמה המדעית-הנדסית לתכנית החלל הלאומית-חינוכית, תכנית פורצת דרך במסגרתה ייבנה לוויין תלמידים וישוגר לחלל. פעילות זאת היא חלק מתכנית סיורים וסדנאות של הלומדים במגמה המדעית-הנדסית המכשירה תלמידים מצטיינים בתחומי המחשבים, האלקטרוניקה והנדסת אווירו-חלל לקראת לימודים אקדמיים".

 

סוף אזור תוכן מרכזי
אתר העירייה
מרכז תמיכה יישובי
פסג"ה
מחיי גני הילדים ובתי הספר
טפסים
סיוע טכני
התחלת אזור פוטר, לחץ על מקש enter כדי לדלג על אזור פוטר
אתר נגיש 2014
עבור לתוכן העמוד