יום המורה 2015 ראשון לציון

לוח אירועים

עמוד פנימי - מוסדות חינוך
עמוד פנימי - חירום
עמוד פנימי - שירות
עמוד פנימי - תכניות בחינוך
עמוד פנימי - פדגוגיה דיג
עמוד פנימי - הורים וקהילה

גן "שחף צחור" וגן "סברס"

גן "שחף צחור" וגן "סברס"

ת.ז.
גן שחף צחור: ממלכתי גילאי 3-4, מנהלת הגן: קרן נחמיה עזרי, סייעת: רותי בן גיגי, גננת משלימה: נופר להב, סייעת משלימה: ניצן כהן. גן סברס: ממלכתי גילאי 4-5, מנהלת הגן: אדווה חורב רוטמנש, סייעת: אתי ארביב, גננת משלימה: ורדה טובול, סייעת משלימה: יפה נחום.

 

שאלנו את הגננות קרן נחמיה עזרי (בתמונה, משמאל) ואדווה חורב רוטמנש:

 

מה חזון הגן וה"אני מאמין" של הגן?
"כל ילד הוא עולם ומלואו והוא זקוק למלוא תשומת הלב, לרגישות, הכלה ואהבה. אנו מתמקדות בדרכי הוראה שונות ויצירתיות שמספקות לילדים סביבה בריאה ובטוחה, מעצימות את ההערכה העצמית שלהם ומקנות להם ידע. כל זאת על מנת לעזור לילדים ללמוד לקבל החלטות ולעצב בעצמם התנהגות בריאה ומאוזנת, כחלק מאורח חיים בריא".

 

מה מיוחד בגן?
"לגנינו תו "גן מקדם בריאות". תחום הבריאות הוא חלק בלתי נפרד משגרת הגנים. אנו מחנכות לתזונה נבונה, פעילות גופנית, בריאות הפה והשיניים, היגיינה אישית וסביבתית, רווחה רגשית ומניעת סיכונים. בכל ארוחה יש הקפדה על תפריט בריא, אכילת מגוון של מזונות, פירות וירקות, שתייה מרובה של מים וצמצום כמות הממתקים והמשקאות הממותקים. פעילות גופנית בגן ובחצר היא עניין שבשגרה. ילדי הגן לומדים על היגיינה אישית וסביבתית, מקפידים לרחוץ ידיים במים ובסבון לפני כל ארוחה ולאחר השימוש בשירותים. הילדים פועלים בתנועה וריקוד, מתרגלים כללי זהירות בדרכים וזהירות מהחשיפה לשמש ושומרים על ניקיון הסביבה ועל טיפוחה. עוד מפעילויות הגן: מיחזור נייר, פלסטיק וגרוטאות, תכנית "יום של תכלת" למניעת השימוש בחומרים מסוכנים".

 

ובנימה אישית...
"קרן: אני 10 שנים גננת, החינוך זורם בעורקיי. אני נהנית כל יום מחדש מהמפגש עם הילדים ומהעשייה המבורכת בגן. חשוב לי שיתוף ההורים בתהליך, הן בבית והן בגן". אדווה: "אני 8 שנים גננת, רואה בהוראה סוג של שליחות ומרגישה סיפוק אדיר לראות כל יום מחדש את התפתחות הילדים".
 

לפרסום הגן במקומון "השקמה" לחצו כאן

 


 

כתבות נוספות

אתר העירייה
מרכז תמיכה יישובי
פסג"ה
מחיי גני הילדים ובתי הספר
טפסים
סיוע טכני
אתר נגיש 2014
בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד