תחילת בר ניווט ראשי, לחץ על מקש enter כדי לדלג על בר ניווט ראשי
סוף בר ניווט ראשי
תחילת בר ניווט צדדי, לחץ על מקש enter כדי לדלג על בר ניווט צדדי
סוף בר ניווט צדדי

לוח אירועים

עמוד פנימי - מוסדות חינוך
עמוד פנימי - חירום
עמוד פנימי - שירות
עמוד פנימי - תכניות בחינוך
עמוד פנימי - פדגוגיה דיג
עמוד פנימי - הורים וקהילה
תחילת אזור תוכן מרכזי, לחץ על מקש enter כדי לדלג על אזור תוכן מרכזי

אות המצוינות בחינוך יהודי ציוני ואזרחי לביה"ס היסודי "אשלים אמנויות"

אות המצוינות בחינוך יהודי ציוני ואזרחי לביה"ס היסודי "אשלים אמנויות"
אות המצוינות בחינוך יהודי ציוני ואזרחי ניתן לביה"ס היסודי "אשלים אמנויות" (מנהלת: מעין בן אטיה) על היותו פורץ דרך בתחום החינוך היהודי, הציוני והאזרחי. האות ניתן מטעם תכנית "מארג", הפועלת לעידוד וטיפוח יחסי הבנה, רגישות וזיקה הדדית בין יהודים מכל הזרמים למסורת וכן עידוד ההבנה וההערכה למורשת היהודית, לתרבותה, לדיניה, למנהגיה ולערכיה. התכנית היא מיסודה של "קרן אבי חי" ופועלת בשיתוף האוניברסיטה העברית בירושלים והמזכירות הפדגוגית במשרד החינוך והתרבות.


בי"ס אשלים אמנויות משתתף בתכנית מארג זו השנה הרביעית. ב-11.4.16 התקיים יום שיא של התכנית בבית הספר, בו נכחה ועדה רשמית מטעם משרד החינוך, האקדמיה, "כל ישראל חברים" ומארג. עוד נכחו: ראש מינהל חינוך ד"ר שוש נחום, מנהלת אגף חינוך יסודי רונית רענן, מפקחת ביה"ס ויקי ניצן, מנהלים מרחבי הארץ והנהגת ההורים.


ביום זה הוצגו בפני הוועדה חומרי ההוראה והלמידה שפיתח צוות בית הספר ברוח הייחודיות "תרבות ישראל בלב אמנויות": תכניות לימודים בינתחומיות, ספירליות, שנבנו לכל שכבות הגיל ובהתאמה לכל שכבה.


הוועדה צפתה בתשע תחנות בביה"ס אשר שיקפו את האחריות והמחויבות למורשת היהודית ולערכים דמוקרטיים. הנושאים שהוצגו בפני הוועדה: השבת, פרשת השבוע, ירושלים, משואה לתקומה, שיח הנהגות (על ידי בוגרי ביה"ס, תלמידי החטיבה ותנועת הנוער) ותכנית הקשר הרב גילי.


בסיום קבעה הוועדה כי ביה"ס פורץ דרך בחינוך היהודי, ציוני ואזרחי, ולפיכך ראוי לקבלת אות המצוינות. טקס קבלת האות יתקיים בבית אבי חי בירושלים בתאריך 1.6.16.

 


 

סוף אזור תוכן מרכזי
אתר העירייה
מרכז תמיכה יישובי
פסג"ה
מחיי גני הילדים ובתי הספר
טפסים
סיוע טכני
התחלת אזור פוטר, לחץ על מקש enter כדי לדלג על אזור פוטר
אתר נגיש 2014
עבור לתוכן העמוד