תחילת בר ניווט ראשי, לחץ על מקש enter כדי לדלג על בר ניווט ראשי
סוף בר ניווט ראשי
תחילת בר ניווט צדדי, לחץ על מקש enter כדי לדלג על בר ניווט צדדי
סוף בר ניווט צדדי

לוח אירועים

עמוד פנימי - מוסדות חינוך
עמוד פנימי - חירום
עמוד פנימי - שירות
עמוד פנימי - תכניות בחינוך
עמוד פנימי - פדגוגיה דיג
עמוד פנימי - הורים וקהילה
תחילת אזור תוכן מרכזי, לחץ על מקש enter כדי לדלג על אזור תוכן מרכזי

"יום המשפחה" בבית ספר "ארזים"

"כבד את אביך ואת אמך למען יאריכון ימיך...." (שמות, פרק כ' פס' י"א).

בבית ספר "ארזים" חוגגים מדי שנה  את יום המשפחה בשיתוף פעולה עם ההורים. חלק מ"האני מאמין" הבית ספרי הוא שההורים יגלו מעורבות בפעילויות בית הספר כגון: טיולים, טקסים, חגים ועוד. שיתוף פעולה זה תורם להעצמת הקשר בין ההורים לצוות הכיתה והתלמיד ובכך לקידום משמעותי בהיבט החינוכי.

יום המשפחה תוכנן ואורגן על-ידי ליטל מעוז-נקש, רכזת חברתית, ועל-ידי חגית בסון כהן,  רכזת פדגוגית, תוך שיתוף פעולה מלא עם צוותי הכיתות והמורים המקצועיים. החשיבה הראשונית הייתה לארגן פעילות לכל כיתה בהתאם לנקודות הכוח שלה באווירה אינטימית ובשיתוף פעולה עם ההורים.

ביום שישי, 24.2.17, ציינו תלמידי השכבה היסודית את יום המשפחה. תחילה נפתח יום המשפחה בכינוס יום שישי לכלל תלמידי ביה"ס כפי שנהוג מדי שבוע. בכינוס, מנהלת ביה"ס הגב' טלי וולף צוקרמן, דיברה אודות חשיבות מצוות כיבוד ההורים וכיבוד הסביבה בה אנו חיים. לאחר כינוס זה, התקיים חוג בכל כיתה, במסגרת כיתתית בהנחיית מורה מקצועי או צוות הכיתה, כמו: חוג מחשבים, נגרות, עיצוב תכשיטים וספורט. ההורים לקחו חלק במהלך העשייה בחוג, עבדו בשיתוף פעולה עם ילדיהם וצוות הכיתה. בסיום החוג ההורים והילדים יצאו עם תוצר פרי עמלם. לאחר מכן כל כיתה ערכה ארוחת בוקר- ארוחת בריאות כיתתית, ואף חולק שי להורים: ברכות שהתלמידים עיצבו והכינו, מחזיקי מפתחות שהתלמידים יצרו ועוד. יום זה היה מהנה ומרגש עבור כל השותפים- לצוות החינוכי שתכנן והשקיע בפעילות היצירתית ולהורים שהביעו את הערכתם לצוותי הכיתות, למנהלת ולביה"ס, שיתפו פעולה ונהנו. ניכר היה שיום זה היה עבורם זמן איכות עם ילדיהם.




סוף אזור תוכן מרכזי
אתר העירייה
מרכז תמיכה יישובי
פסג"ה
מחיי גני הילדים ובתי הספר
טפסים
סיוע טכני
התחלת אזור פוטר, לחץ על מקש enter כדי לדלג על אזור פוטר
אתר נגיש 2014
עבור לתוכן העמוד